Szanowni Klienci

W piątek 20 grudnia od godziny 12:00 planowane są prace techniczne związane z infrastrukturą informatyczną naszej poradni. W tym czasie nie będziemy mieć dostępu do komputerów, w tym do programów rejestrujących i bazy danych Klientów. Nie będzie tym samym możliwe wyszukanie teczki dziecka, jego orzeczenia lub opinii.  Uprzejmie prosimy zatem o zaplanowanie kontaktu z Kancelarią w innym terminie. W szczególności dotyczy to wizyty osobistej w celu odbioru dokumentu. 

Osoby które w tym czasie nie będą mogły załatwić swojej sprawy osobiście, uprzejmie prosimy o kierowanie do nas korespondencji mailowej na adres kancelaria@pzp.edu.pl, w tym także prośby o wysłanie pocztą opinii lub orzeczeń.

W poniedziałek 23 grudnia postaramy się odpowiedzieć na wszystkie maile. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.